Vriendelijke vlotte service...terug tevreden...wij kunnen Veilig de weg op
Ik ben erg tevreden over de service van deze garage. De monteurs zijn altijd zeer behulpzaam, professioneel en denken met je mee. Elke reparatie wordt vakkundig en zorgvuldig uitgevoerd, en soms is de auto zelfs eerder klaar dan afgesproken, wat een zeer aangename verrassing is. Het is echt een geweldig team waarop je kunt vertrouwen. Ik kan deze garage dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en professionele service.
Altijd vriendelijk geholpen. Duidelijke communicatie.
Betrouwbaar, effectief en goed snel afhandeling. Zeer toegankelijk.
Airco vullen op kenteken check moet ik 179 betalen en in het filiaal 199 euro Na de website nagetrokken hebben is het duidelijk nou gaat het ons niet om die 21 euro verschil alleen is dit volgens mij in strijd met de wet en dan vind ik 179 is 179 en geen 199
Goede service en duidelijke communicatie
Ik had een airco service ingeplant met nog al haast, vandaar een dag afspraak. Alsnog voor de middag geregeld! Ze zijn snel en netjes gehandeld.