Ze zijn daar niet eerlijk. Proberen je duurdere banden te verkopen onder het motto; de aanbiedingen passen niet onder je auto. Dit terwijl het aantoonbaar wel zo is. Ik kom er nooit meer.
Al sinds jaren goed en vriendelijk geholpen.
Fijne persoonlijke afspraak bij afhalen van de auto
Transparant en duidelijk.
Werk goed uitgevoerd, zeer vriendelijk en service gericht.
Hebben 2 auto's rijden privé . Hebben al eerdere ervaringen bij andere kwikfit bedrijven. Professioneel, vriendelijk bedrijf.
Vlot, plezierig, vriendelijk, helder.
Goed service en niet te hoog prijzen. Jammer dat niet mogelijk is, voor een particulier, om de zekerheid te krijgen dat, als de auto om 8:00 gebracht wordt, hij om 12:00 klaar is. Het blijft onzeker omdat jullie de lease contracten altijd voor gaan. Voor een APK is altijd het risico dat de RDW een steekproef wil doen maar dat is buiten jullie macht natuurlijk. Marketing idee misschien:voor een klein extra bijdrage, de auto binnen 3 uur maxi klaar. 😃