Keurige ontvangst voor de grote beurt. Het goede werkplaatsonderhoud moet zich in de komende tijd nog bewijzen. Ik heb goede hoop. Wel jammer dat de autoradio opnieuw moet worden ingesteld. Waarom zitten de monteurs aan de radio?
Goed geholpen fijn personeel.en snel...
Top service en snel klaar
Je ziet dat hier een hecht team aan het werk is toegewijd veel plezier uitstralend, alle een klant zijn bekertje niet opruimd wordt deze door elke medewerker stil weggehaald ze helpen elkaar en vriendelijk ja een team onder Simon waar Kwikfit trots op kan zijn eerst kwam ik zeeburgerpad maar ben met team mee verhuisd. Problemen zijn er om opgelost te worden en dat doet dit team met elkaar service gericht en allemaal klantvriendelijk echt aanrader.
Vriendelijk ontvangen. Goede uitleg wat er allemaal ging gebeuren.
Supersnel deze keer, stond binnen een halfuur weer buiten mét nieuwe banden
Service Kwikfit op zich prima maar ik ondervond veel problemen met het uitrijden van het terrein omdat bij het inrijden de slagboom gewoon omhoog stond. Ik had daardoor geen ticket om mee uit te rijden. Ben teruggerijden naar Kwikfit of ze mij konden helpen. Nee, konden ze niet. Ik moest 4 sec op knoopje drukken bij het uitrijden en zou dan iemand aan de lijn krijgen. Niet dus! Het heeft me heel veel moeite gekost om van het terrein af te komen. Slechte service van Kwikfit!