Duidelijke communicatie. Geen blabla. Wel service. Extra keer terug bellen? Dat werd gewoon gedaan.
Aardige mensen, prettig bereikbaar.
Vriendelijk ontvangst,regelmatig info gekregen via mail. En snelle aflevering tegen een zeer redelijke prijs
Klantvriendelijk, snel en juiste tijd
Alles snel geregeld tegen een goede prijs
Zoals altijd prima en snel de bandenwissel gedaan. Alleen even niet goed naar de bandenspanning gekeken. Ik reed weg en kreeg meteen de melding dat linksvoor te weinig spanning had. Heb het meteen bij de pomp opgelost, voor de rest prima en heel snel.
Omdat ik een elektrische rolstoel heb had ik geen vervangend vervoer. Na overleg met het filliaal kon ik om 10.00 uur komen. De hulphond was ook welkom in de kantine. De keuring ging snel. Gelukkig geen grote reparaties. Voelde mij dan ook niet "opgelicht". Ik kom zeker terug voor een kleine beurt!!