Slechte ervaring met vesting De Meern, m.n. bedrijfsleider Rolando over APK-tarief. Ik ontving 9 sept. mail: plan uw afspraak tussen 10 sep. en 10 nov. APK voor € 47,20. Bij afrekenen kreeg ik een nota van € 59,- ondanks dat ANWB_lid was aangegeven en bekend. Vervolgens een nota van € 50,15 die ik moest betalen ondanks protest en zelfs de mail laten zien. Eindeloos herhalen van de 15 % ipv 20% in mail door Rolando. Zelf de Klantenservice gebeld, vriendelijke dame crediteerde direct het verschil
Een hele fijne vestiging en ook eerlijk met meerwerk. Let wel op de prijzen want de dealer is niet veel duurder met een merkbeurt en geeft sleep service Europa.
Al meer dan 13 jaar tevreden!
Wellicht door de manier van communiceren maar ik had niet het gevoel dat men mijn band wilde repareren. Liever 2 banden verkopen? Daarbij is mijn velg beschadigd, ik hoop uiteraard dat dit netjes worden gemaakt. Maar er wordt voorbij gegaan aan de extra tijd en gedoe die dit mij gaat kosten. Nu moet ik zelf weer bellen om door te geven dat ik niets heb gehoord van het hoofdkantoor over de schade. Ik ben teleurgesteld in de geboden service.
Ze zijn vriendelijk en als je vraagd wat het advies is krijg je eerlijk antwoord
Fijn dat ze op tijd klaar waren.
Zeer goed en snel geholpen. Er werd ook goed meegedacht bij het verkeerd bestellen van banden (mijn fout), waardoor er alsnog de juiste banden onder konden worden gemonteerd.