Service was prima, maar advertentie was misleidend.
Ernesto is fantastisch: hij denkt goed en proactief mee, geeft duidelijk en eerlijk advies, zonder iets te willen verkopen. Hij doet echt moeite voor je en neemt de tijd voor vragen/uitleg; enorm klantgericht, top! Door jouw hulp en service voelde ik me compleet ontzorgd en opgelucht toen ik wegreed! Dank Ernesto; dikke 10! Groet Femke Saris
Ik kom er al jaren en altijd tevreden. Betrouwbaar, vriendelijk en ze doen wat ze beloven.
Vriendelijk, op tijd, goede service en advies
Vriendelijke en behulpzame dame achter de ontvangst balie
Fijn geholpen en erg duidelijk.