KwikFit Nijmegen is uitgeroepen tot de meest klantvriendelijke KwikFit-vestiging van Nederland. Klanten van de Nijmeegse vestiging, gelegen aan de G. Noodtstraat, geven deze KwikFit garage gemiddeld een 9,2 voor vriendelijkheid en kwaliteit. Ruim 60.000 klanten hebben het afgelopen jaar het bezoek aan hun KwikFit-vestiging beoordeeld op vriendelijkheid, kwaliteit van het geleverde werk, wachttijd en prijs. Gemiddeld wordt een bezoek aan KwikFit beoordeeld met een 8,8.
Traditiegetrouw strijden alle KwikFit–filialen elk jaar om de titel ‘Beste KwikFit-vestiging van Nederland’. De winnaar van deze interne verkiezing wordt bepaald aan de hand van het oordeel van klanten over ‘hun’ KwikFit-vestiging. Via een enquête is bezoekers van de vestiging gevraagd naar hun mening over onder meer klantvriendelijkheid, wachttijd, kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden en de prijs en of ze een bezoek aan de desbetreffende KwikFit-vestiging zouden aanbevelen aan hun vrienden, familie en kennissen.
Nijmegen de beste
KwikFit Nijmegen scoort al jaren goed bij klanten. In 2019 scoorde de vestiging nog een mooie 8,9 en was daarmee al de meest klantvriendelijke garage van Gelderland. Dankzij de 9,2 die het in 2021 wist te scoren mag KwikFit Nijmegen zich een jaar lang de meest klantvriendelijke KwikFit van Nederland noemen.
Martin Post, Algemeen Directeur bij KwikFit, bezocht de vestiging in Nijmegen om hen te feliciteren en de medewerkers te laten weten dat hij enorm trots is op hun prestaties. “Medewerkers maken het verschil in de klantervaring. Het is dan ook geweldig te zien hoe onze klanten de prestaties van ons team in Nijmegen waarderen. Mensen worden vriendelijk geholpen en rijden met een grote glimlach op hun gezicht weer weg. En dit zie je duidelijk terug in de beoordeling die de vestiging krijgt.”
Michael Hartemink, Filiaalmanager van de winnende vestiging, is enorm trots op wat zijn team heeft neergezet. “We doen dag in, dag uit ons best om een stap extra te zetten voor onze klanten. Dat dit niet onopgemerkt blijft is geweldig. Deze blijk van waardering motiveert ons om op deze manier door te gaan. We gaan uiteraard alles op alles zetten om onze titel te verdedigen.”
Landelijk succes
Niet alleen in Nijmegen zijn klanten enorm tevreden met de service van KwikFit. Door heel Nederland ontvangen de KwikFit-garages mooie cijfers. “We zien dit jaar weer een stijging van ons gemiddelde klanttevredenheidscijfer. Het is fijn te zien dat klanten een bezoek aan onze garage als positief ervaren, want daar doen we het tenslotte voor”, aldus Arjan van der Meer, Marketing Director bij KwikFit. “Wel dagen we onszelf continu uit om ieder jaar de lat hoger te leggen en de score te verbeteren. Je auto naar de garage brengen is voor de meeste mensen geen bijzondere ervaring. Wij doen ons best om dit wel zo te laten zijn en op een uitzonderlijke manier onze diensten te verlenen. Het is geweldig te zien dat onze klanten dit ook erkennen.”
Klantvriendelijkste KwikFit-vestiging per provincie
Ook dit jaar heeft KwikFit gekeken naar de klantbeoordeling per provincie. Deze filialen mogen zich een jaar lang het meest klantvriendelijke filiaal in hun provincie noemen.
Gelderland |
9,2 |
Nijmegen, G. Noodtstraat 2B |
Friesland |
9,1 |
Dokkum, Rondweg-West 39 |
Overijssel |
9,1 |
Zwolle, Nieuwe Veerallee 10 |
Groningen |
9,1 |
Veendam, Cereslaan 1 |
Drenthe |
9,1 |
Meppel, Leonard Springerlaan 32A |
Noord-Holland |
9,1 |
Amsterdam, Lemelerbergweg 55 |
Zuid-Holland |
9,1 |
Noordwijk, Van de Mortelstraat 260 |
Flevoland |
9,0 |
Almere, Vlaardingenstraat 2 |
Limburg |
9,0 |
Venray, Stationsweg 113 |
Noord-Brabant |
9,0 |
Bergen op Zoom, Van Konijnenburgweg 20 |
Utrecht |
8,9 |
Utrecht, Kleine Singel 17-21 |
Zeeland |
8,8 |
Goes, Klein Frankrijk 27 |