Fijne vestiging, vriendelijk personeel!
Bij binnenkomst was de medewerker niet erg vriendelijk omdat ik zei dat ik kwam voor de GRATIS aitcocheck. Over het woord GRATIS maakte hij een rare opmerking. Het kwam er eigenlijk op neer, dat als het gratis is dat dan de mensen wel komen.
Goede service, vriendelijke mensen, betrouwbaar!
Zoals altijd prima service en even een belletje als de auto klaar is.
Je word er altijd netjes en vriendelijk geholpen
Perfect geholpen. Juiste diagnose gesteld. Wat de vorige garage niet voor elkaar kreeg. Lager kosten. Helemaal geweldig.
Had eerst foute banden besteld. Is daarna prima en soepel opgelost. klasse !!
geen ingewikkelde reparaties brengt een helder en duidelijk verhaal. Kwikfit brengt budget prijzen voor relatief eenvoudige reparaties.
Het was gezellige medewerker achter de balie. Heeft me goed geholpen.
Vriendelijke service, keurig volgens afspraak gehandeld.