Erg goede en vakkundige service en manager denkt mee in oplossingen ondanks door hitte beperkte capaciteit.
Professionele monteurs, vriendelijk en verwelkomen.
Vriendelijk personeel, snel geholpen. Kan erop wachten, met een kop koffie. Kon meekijken bij de bandenwissel.
Heel goede afhandeling, sneller dan aangekondigd.
De heren hebben er alles aan gedaan om mijn auto goedgekeurd te krijgen. Ze kwamen met tips en oplossingen waar ik echt iets aan had met als resultaat een goedgekeurde auto.
Fijn dat ik kon wachten. Andere garages wilden eigenlijk direct een ruit vervanging doen. Eentje tipte dat ik mn verzekering moest checken en kwam zo bij kwikfit. Ze hebben het sterretje keurig hersteld zodat ik veilig de weg weer op kan.