Toevallig had ik een afspraak gemaakt bij een ander Kwikfit filiaal dan normaal ivm beschikbare data. Natuurlijk ben ik naar mijn reguliere filiaal Draaiersweg gereden. De vriendelijke man vertelde "sorry u staat bij de verkeerde, rij er maar naartoe dan bel ik ze even dat u wat later bent." Aangekomen bij filiaal Zeeburgerpad, kwam de vriendelijke man 2 meteen even naar buiten om mijn auto over te nemen. Dit is naast de vakkennis en zorgvuldige manier van werken, de behulpzaamheid die ik ken!
Geweldige uitleg en service.
Goede service,aardig personeel
Auto was rond 13:30 klaar en ik kwam om 14h het ophalen. De rechte dimlicht moest afgesteld worden het was 26€ extra. Dus afgerekend en ging auto ophalen maar mijn melding dat dimlicht kapot was stond aan. Dus terug naar de garage en balie medewerker naar buiten geroepen. Toen gingen ze mijn lamp gaan maken, die was kapot. Hebben ze mijn gevraagd of ik reserve lamp heb, die had ik en die hebben ze vervangen. Toen ik thuis kwam dacht ik, ik heb 26€ betaald en hebben ze nog mijn lampje gebruikt ik