Altijd vriendelijk en super meedenkend. Ze geven je altijd het gevoeld dat het echt om jou draait.
Altijd fijne service en ook de mogelijkheid om langs te komen als het nodig is, heel servicegericht en professioneel :)
Jongens denken met je mee en geven je het gevoel dat je welkom bent en goede service
Altijd erg tevreden, alleen deze keer was de man aan de balie erg gehaast en had eigenlijk geen tijd.....kwam niet er geïnteresseerd over. Maar was wel vriendelijk maar erg gehaast.
Vriendelijke service en makkelijk bereikbaar. Alleen moest ik meer betalen dan mij verteld was toen ik de auto bracht. Dat voelde licht onprettig.
Snel adequaat en service gericht
De filiaalmanager ontvangt je op een vriendelijke manier en heeft goed contact met zijn personeel. Er hangt een prettige sfeer.
Super vriendelijk team, behulpzaam en prima kwaliteit van het werk.