Goede service, vriendelijk, duidelijk, snel en netjes.
Telefonisch niet goed bereikbaar op dat van afspraak 2x 12 minuten in de wacht gestaan en eerder in de week ook een keer.
Vriendelijk personeel en goed advies gekregen
Afspraak gemaakt in april voor juni auto dag van te voren gebracht werd vrijdag om 16!! Uur gebeld dat ze de achter wielen niet los kregen waardoor onderhoud niet gedaan is!! Nu moet ik weer een afspraak maken!! En juist ivm vakantie deze planning gedaan. Ik ben zeer teleurgesteld en echt ontevreden
Ik ga nooit verder dan een acht