Vriendelijk personeel en goede service.
Prima op tijd , laatste check bij aflevering
Vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam. Goede service
Snel geholpen, beetje onverschillige service aan de balie, moest zelf doorvragen en nieuwe afspraak maken voor een klein probleem.
Fijn goed adequaat geholpen
Een ventilator in de wachtruimte zou geen overbodige luxe zijn geweest.
Helaas een aantal keren zelf moeten bellen om er achter te komen of ze mijn gevraagde bestelling ontvangen hebben. Verder is de reparatie goed uitgevoerd.