Service waar je blij van wordt!
KwikFit is service waar je blij van wordt, en dat dit meer is dan een slogan bewijst het klanttevredenheidsonderzoek onder ruim 78.000 klanten van 176 KwikFit-vestigingen. Een bezoek aan een KwikFit-vestiging wordt namelijk gemiddeld met een 8,4 beoordeeld.
Het meest blij zijn de klanten van KwikFit Meppel. De klanten van deze KwikFit-vestiging geven gemiddeld een 8,9 als gevraagd wordt naar hun tevredenheid en dat is de hoogste score van Nederland. Op de tweede plek staat de vestiging in Nijmegen met een 8,8 als gemiddeld klantcijfer en op de derde plek de vestiging in Hilversum, ook met gemiddeld een 8,8.
Landelijk gemiddelde opnieuw gestegen
Het landelijke gemiddelde klantcijfer voor alle KwikFit-vestigingen stijgt elk jaar consequent met een tiende punt van een 8 in 2012 naar een 8,4 in 2016. Hieruit blijkt dat de investeringen van KwikFit in kwaliteit succesvol zijn. KwikFit werkt al jaren samen met TÜV Nederland om de kwaliteitseisen van de APK-keuring en onderhoudsbeurten te waarborgen en KwikFit is tevens gecertificeerd door stichting Duurzaam Repareren als duurzaam autoservicebedrijf.
Prijsuitreiking in Meppel
De prijs werd uitgereikt in de KwikFit-vestiging in Meppel door Peter Wierikx, Sales Director van KwikFit: “Al zes jaar lang meten we de kwaliteit van onze dienstverlening zeer uitgebreid en elk jaar zetten we de beste vestiging in het zonnetje. Opnieuw ben ik hier bij de vestiging van filiaalmanager Michel Roose op bezoek met een taart onder mijn arm. Jaar in, jaar uit slagen hij en zijn team erin om de klantervaring verder te verbeteren. Zij zijn dan ook de terechte winnaar met een ongekend hoog klanttevredenheidscijfer van 8,9 en het zou mij niets verbazen als dat volgend jaar een 9 is.”
Filiaalmanager van KwikFit Meppel, Michel Roose, over het behalen van de eerste plek: “Al hebben we deze prijs van de beste vestiging al eerder gewonnen, het gaat nooit vervelen. Wat is er nou mooier dan dat je klanten je belonen met zo’n mooie beoordeling. De complimenten zijn voor het hele team, elke dag zetten we net dat stapje extra voor onze klanten en ik denk dat dat het geheim is van ons succes.”
Verkiezing ‘Beste KwikFit-vestiging’
Traditiegetrouw strijden alle KwikFit–vestigingen in het land elk jaar om de titel ‘Beste KwikFit-vestiging van Nederland’. De winnaar van deze interne verkiezing wordt bepaald aan de hand van het oordeel van klanten over ‘hun’ KwikFit-vestiging. Via een e
nquête zijn bezoekers van de vestiging gevraagd naar hun mening over onder meer klantvriendelijkheid, wachttijd, kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden en de prijs en of ze een bezoek aan de desbetreffende KwikFit-vestiging zouden aanbevelen aan hun vrienden, familie en kennissen.