Vriendelijk personeel,leenfietsen ,korting APK via Anwb
Goed en vriendelijk geholpen
Vriendelijke vlotte service...terug tevreden...wij kunnen Veilig de weg op
Ik ben erg tevreden over de service van deze garage. De monteurs zijn altijd zeer behulpzaam, professioneel en denken met je mee. Elke reparatie wordt vakkundig en zorgvuldig uitgevoerd, en soms is de auto zelfs eerder klaar dan afgesproken, wat een zeer aangename verrassing is. Het is echt een geweldig team waarop je kunt vertrouwen. Ik kan deze garage dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en professionele service.
Altijd vriendelijk geholpen. Duidelijke communicatie.
Betrouwbaar, effectief en goed snel afhandeling. Zeer toegankelijk.