Vriendelijk personeel en prima service.
Vorige week een nieuwe accu en gisteren 4 nieuwe banden. Volgende week kleine beurt plus APK. Zeer tevreden met dit ruime filiaal . Personeel zeer vriendelijk en kundig. Grote dank. Ellen Sammels.
Vriendelijk en goed geholpen
Uitstekend geholpen door zeer klantvriendelijk personeel
Alles was gewoon prima geregeld! En dat op de warmste dag! Petje af dat er gewoon nog gewerkt werd!
Afspraak maken ging heel vlot. Als je de sleutel komt brengen, word je meteen geholpen. Communicatie was prima en de service was snel klaar.
Super aardige mensen, top service, ook in deze warme dagen, bedankt Mick