Snel, aardig en vakkundig geholpen. Ik heb mijn afspraak de avond ervoor pas ingepland en de geplande levering klopte perfect! Uit het beurtje kwamen nog wat iss8es die ik later moet oplossen, maar ben blij dat ik dat weet. Ben echt goed en fijn geholpen in Emmen, zeker een aanrader!
Gisteren auto gebracht voor kleine beurt. Weer opgehaald en altijd goede uitleg gehad van John van B wat ze gedaan hebben aan de auto. Ben Weer een tevreden klant. Tot de volgende keer. H de Jong!
Je wordt met alles goed voor gelicht,in montage,kosten en tijd,en vriendelijkheid is al bij binnen komen.
Vriendelijke service en makkelijk bereikbaar. Alleen moest ik meer betalen dan mij verteld was toen ik de auto bracht. Dat voelde licht onprettig.
Ik ben een vaste klant bij het filiaal aan de Jan Rebelstraat! Top service en wordt daar altijd goed behandeld en kan ook altijd wachten klaar terwijl je wacht! 🙏🏼👍🏼
Goede service en informatievoorziening. Auto was snel weer beschikbaar👍👌
Nette service, leen fiets om naar huis te gaan, niet zo duur.