Ontvangst en afhandeling balie heel prettig
Service en aandacht helemaal goed!
Bij aankomst stond er niemand aan de balie. Tevens kon ik mijn auto niet op parkeerterrein kwijt van de Kwikfit omdat er een vrachtwagen in de weg stond die de Kwikfit als bestemming had. Moest bij de buren parkeren terwijl die eigenlijk niet mocht. Hier moeten ze wel op letten.
Prima ontvangst. Goede advisering
Altijd vriendelijk en super meedenkend. Ze geven je altijd het gevoeld dat het echt om jou draait.
Snel, aardig en vakkundig geholpen. Ik heb mijn afspraak de avond ervoor pas ingepland en de geplande levering klopte perfect! Uit het beurtje kwamen nog wat iss8es die ik later moet oplossen, maar ben blij dat ik dat weet. Ben echt goed en fijn geholpen in Emmen, zeker een aanrader!
Makkelijk en snelle service goed uitgevoerd tegen een mooie prijs.
Auto een grote beurt gegeven rijd heel fijn gelijk top