Heel jammer dat ik opgebeld wordt met een hele waslijst aan kosten. Echter werd in het gesprek geen onderscheid gemaakt tussen: dit MOET vervangen worden, dit is allemaal ons advies om ook te vervangen of binnenkort te vervangen (duidelijke upsell). Er werd mij aan telefoon gezegd dat mijn bandenslijtage op 1.2mm, 1.2mm, 2mm en 2.8mm zaten, na het rapport terug te krijgen en af te wijzen om de 4 banden te vervangen, andere waarden verkregen, uitlijnen niet bij vervanging 4 banden steken, etc.
Vlotte afspraak, vriendelijke service, adequate reactie op vragen.
altijd een vriendelijke ontvangst en terzake kundige antwoorden
Erg goed geholpen. De medewerkers zijn heel vriendelijk en op de klant gericht! Enorm fijne ervaring en ik blijf hier zeker terugkomen voor het onderhoud.
Altijd goed en vakkundig geholpen bij deze filiaal. Top monteurs!
Makkelijk te plannen, vooraf inzicht in kosten en bij extra werkzaamheden wordt altijd eerst contact opgenomen. Eventueel leenfiets beschikbaar is ook fijn.
Topgarage met bekwaam en zeer vriendelijk, meedenkend 😉 personeel.