Prima service gehad , als altijd
Alles gewoon goed en snel. Incl aanmeldprocedure
Prima en netjes snel geholpen
goede service,er wordt met je meegedacht om te komen tot een gepaste oplossing.Vriendelijk personeel
Bij de balie weer vriendelijk geholpen door Richard. Beurt doorgesproken. Tussendoor een belletje over de stand van zaken gehad. Vakkundig advies met goede uitleg gekregen. Remmen schoongemaakt. Een belletje als de auto klaar is. Wielmoeren worden na getrokken waar je bij staat. Auto rijdt weer heerlijk. Zeer tevreden over KwikFit Hillegom.
Vriendelijk, informatief, helaas niet bij mij in de buurt.