Ik ben goed, snel, vakundigen en zeer vriendelijk geholpen.
Systeem wat medewerkers moeten volgen instructies Jaagt klant op kosten Hierdoor Waar je niet meer neiging hebt naar kwikfit te komen Voor apk keuring ben je gauw 2 keer keuring kosten kwijt !!! Dat is niet acceptabel
Netjes te woord gestaan. APK op tijd uitgevoerd e belletje toen het klaar was.
Had een leenfiets gereserveerd. Maar er stond geen fiets klaar. Heb een anderhalf uur naar huis moeten lopen want niemand kon me ophalen. Ook verder geen compensatie voor gehad..
Klantvriendelijk en service gericht! Geweldig goed en snel geholpen!