Geen 10, omdat het niet geholpen heeft, de auto trilt nog steeds. Of jullie hebben iets niet goed gedaan, of er is iets anders aan de hand. Ik ga volgende week naar de Hyundai dealer om het uit te laten zoeken.
nieuwe banden gaven een melding in het bandenmanagement systeem. Ik moest maar 20 kilometer rijden en dan was het opgelost. Helaas de dag erna kon in naar de dealerdie het systeem kon resetten en probleem opgelost. Viel me tegen van kwik fit, ik dacht goedkoop is duurkoop
4 Banden moesten gewisseld worden.Afspraak ruim van te voren ingepland.Geen telefoontje ontvangen dat auto klaar was. 2x Zelf gebeld om stavast te horen. Geen gehoor. mijn man is maar gaan lopen naar Kwitkfit om te voorkomen dat hij na sluitingstijd aan zou komen. Hij kwam even na 17 uur. Er was nog niets gedaan aan de auto. Personeel zat al aan tafel uit te rusten en werden weer geactiveerd door manager. Raar wanneer je ziet dat er nog een auto behandeld moet worden.
De nieuwe banden zitten er goed op. De wachtruimte is kaal en ongezellig. Om het WiFi wachtwoord moet je vragen. Verloopt een beetje raar met het meelopen naar de auto om te controleren of de wielen er goed op zitten. Ik mag hopen dat dat sowieso goed is. Uiteindelijk is belangrijker om te laten zien dat de goede bestelde banden eronder zitten. Het was pas na het in de computer kijken duidelijk dat ik al betaald had. De bedoeling is goed, maar het voelde chaotisch.
Bandenwissel, prima service