Enigste minpunt was dat jullie geen apparatuur hebben om de kilometerstand voor onderhoud weer op de juiste stand te zetten van mijn Stelvio. Tip voor de toekomst 😉 Verder prima service!
Gewoon prima. Snel en volgens afspraak.
Vriendelijk en goed geholpen
Aardige medewerkers. Denken mee. Eerlijke prijs.
Blij met de geboden service. Dit jaar viel de APK beurt mee qua kosten. Eerlijk over aankomende kosten voor volgend jaar (banden en remblokken), volgend jaar meld ik me hier weer.
Mijn compliment over de vriendelijkheid en en de aandacht .