Afspraak was op korte termijn te maken, goede en snelle service, vriendelijk personeel
Altijd bereid te helpen. Vriendelijke mensen. Betaalbaar onderhoud.
17.10u klaar. Gauw naar toe gefietst in de spits. Niet gered in 20min vanwege langdurige rode stoplichten (sluitingstijd 17.30u) Toch waren ze er nog. Snel betaald en m/m fiets achterin. Volgens mij hebben ze stiekum een beetje rustig aangedaan omdat ze wisten dat ik onderweg was.....Hulde! Beetje veel geld achtergelaten; dat weel. Maar dat is iets anders dan 'duur'.
Fijne en correcte communicatie. Goede reparatie en overleg hierover
Goed en vriendelijk geholpen