Altijd fijne mensen die goed werk leveren
Ik vind uw mails onbeleefd. Ik hou er niet van om ongevraagd getutoyeerd te worden. Uw medewerkster is kattig. En vreselijk die zichtbare tatoos.
Super netjes en vriendelijk behandeld. Keurig op tijd afgehandeld
Vriendelijk geholpen en tevreden over de verleende dienst!
Alles was goed voorbereid, netjes gebeld toen de auto klaar was. Ik kon de rekening online betalen, dat scheelt weer wachttijd om de auto op te halen. Vriendelijk personeel.
Goede website, goed contact, prettig en snel geholpen
Zeer klantvriendelijk geholpen
Vriendelijk personeel, goede service.