Een klacht indienen
Ben je niet blij met de door ons verleende service? Wij horen graag wat er niet goed is gegaan, want problemen zijn er om op te lossen. Daar gaan wij in ieder geval ons best voor doen.
Hieronder kun je lezen hoe je een klacht kunt indienen en wat je van ons kunt verwachten.
Zo werkt het
- Stuur je klacht via ons klachtformulier of per e-mail naar
klachten@kwik-fit.nl. - Binnen een halve werkdag ontvang je een bevestiging dat wij je klacht in behandeling hebben genomen.
- Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen op je klacht te reageren.
Tevreden met het antwoord van onze Klantenservice?
- Ja. Fijn om te horen! Hier eindigt het klachtproces.
- Nee. Zoek het dan hogerop door schriftelijk contact op te nemen met onze Manager Klantenservice. Een postzegel is niet nodig.
KwikFit Nederland
T.a.v. Dennis van de Brink
Antwoordnummer 13
3840 WB Harderwijk
"Ik neem binnen enkele dagen contact met je op. Dit kan iets langer dan 2 werkdagen duren. Ik ga namelijk eerst alle beschikbare achtergrondinformatie verzamelen om van de hoed en de rand te weten. Je hoort snel van me."
Tevreden met het antwoord van onze Manager Klantenservice?
- Ja. Fijn om te horen! Hier eindigt het klachtproces.
- Nee. Leg dan je klacht voor aan de Ombudsman van de Vereniging VACO. Een postzegel is in dit geval wel nodig.
Vereniging VACO
T.a.v. de Ombudsman
Postbus 33
2300 AA Leiden
E-mail: vaco@kcleiden.nl
- Hierna eindigt het klachtproces.
KwikFit is niet actief op klachtenfora
Wij zijn niet actief op klachtensites zoals Klacht.nl en Klachtenkompas.nl.
Wil je een klacht indienen? Vul dan ons klachtformulier in of stuur een e-mail naar klachten@kwik-fit.nl.